Su klientu bendraujame kaip su draugu

2013-09-19

Verslo dienraštis „Verslo žinios“ šiandien spausdina informaciją apie Kalbos ir komunikacijos centro atliktą tyrimą, kuriuo buvo aiškintasi, koks bendravimo su klientais būdas vyrauja interneto reklaminiuose skydeliuose. „Mūsų atliktas tyrimas atskleidžia, kad interneto aplinkoje su klientais bendraujama neoficialiai ir kreipiamasi gana direktyviai, – sako Kalbos ir komunikacijos centro direktorė dr. Asta Kupčinskaitė-Ryklienė. – Vienaskaitos forma „tu“ ir įsakmi liepiamoji forma „pirk, rinkis, įsigyk“ tradiciškai buvo laikomos labai familiariomis, tinkamomis privačiam bendravimui. Dabar neoficialus ir betarpiškas bendravimo būdas persikelia į dalykinę komunikaciją, vykstančią internetu.“

vipartneriai

This information box about the author only appears if the author has biographical information. Otherwise there is not author box shown. Follow YOOtheme on Twitter or read the blog.